Suan 8 haftalığım ve kalçamda apse oluştu aldılar ve agumentın antıbıyotık verdi gebelıkte sadece agumentın verıyoruz dedı sıkıntı olmaz dedi içmek ıstemedıgımı bebeğe zarar verır diye düşünüyorum ıcmezsen enfeksiyon yayılır bebeğe geçer artı eksı dusunulelım dedi ve kullanıyorum suan