Mev Kayısının iç kısmı var badem gibi satılıyor aktarlarda falan ondan yersen rahatlatıyor baya . Tadı biraz acı ama cözüm üretiyor
Merve101 Esmara bir dene istersen nescafenin bir zararı olmaz içebilirsin, magnezyum aslında başta kramplar yüzünden kullanmaya başladım ama kabızlığada iyi geliyor. benimki direk hap değil suda çözülen tabletlerden kullanıyorum
Newmother32 Esmara normal sekılde ye gun içinde yıyorum bırtane akşam yatmadan yıyorum lifli ya baya faydası olur su kayısı zeytınyagı bunlarıda hayatından cıkarma ama