Eda26 beyazlar için mi istiyorsunuz? Mecbur olmasam boyatmazdım ama beyazım çok, doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi, ben sadece beyaz kapatmak için pigmentasyon işlemi yaptıracağım, onda amonyak olmuyormuş, kuaförde de mümkün olduğu kadar dışarda bekleyeceğim kokuları solumamak için.Bu şekilde karar verdim.19 haftalıkken gideceğim ilk kez.Eğer beyazlar için düşünüyorsanız pigmentasyon yaptırabilirsiniz