Merhaba anne adayları. 31 haftaya yeni girdim, bugün sabah bebeğin hıçkırığına uyandım sonra biraz yavaşladı gibi oldu sonra tekrar hareketlendi yemekten sonra şimdi gene durgun tek tük oda kasığımda oluyor normalde çok aman aman hareketli bir bebek değildir gayet sakin bir bebektir yapı olarak ama tedirgin olmalı mıyım bilmiyorum geçen hafta bu yüzden acile gittim gayet iyiydi şuan ne yapmalıyım bilemiyorum