Feridegul benimde aynı 36+3 um. Aşağıya yakinlasmis görünüyor dedi doktorum.notmal doğum istiyorum dediki eğer normal doğumda açılma oldukça o çıkışı daha çok kapatırsa sezeryana donebilirz😐inşallah kapatmaz normal çok istiyorum 🙏ama.tabi herşeyden daha önemlisi bebeğim ve benim sağlığım ne gerekiyorsa öyle olsun🙏