Aa onu hic duymadım ben salı sabah ultrasona girdim orada ilk defa fark edildi sonra yatis verildi aksam üzeri normalde sezeryana alacaklardı öyle karar vermislerdi sonra tekrar ultrasona aldılar orada akımın iyi olduğunu söyledi doktor ki zaten bencede bir problem yoktu kilo alimi hep haftasiyla uyumluydu ertesi gün serviste tekrar ultrasona girdim ordada bir problem cikmadi nst flanda hep iyi cikiyor 2 3 saatte bir bagliyorlar zaten dünde kendi istegimle ciktim bebek iyi ben iyiyim ama insan yinede tereddüt ediyor normalde doguma kadar tutuyormarmis ama benim 15 aylik bir bebegim daha var mecbur cikmak zorunda kaldim 😔