Kızlar merhaba uzaktan bir akrabam ama oldukça samimiyiz, dün akşam kan verdi 3 gün gecikmeyle özelde verdi, sonuç pozitif 1170 çıktı, ama belirtisi bel kasık ağrısı mide yanması ve böbrek ağrısı diyor arkam sanki böbreğim ağrıyor diyor birazda korkuyor hiç yaşamadığı için ağrısı da beline vuruyormuş sizce normal mi bende hiç böyle bir şey yaşamadım sormak istedim.