Ruya_cay Az lekeli kan geliyor dün açık pembe kan geldi yerleşme kanı nasıl bişey . Bilginiz var mı anneler yardımcı olur musunuz ben daha yeni evliyim ve bilmiyorum uygulamayı tam kullanmasını 🌼
KuzeyinAnnesi10 Ruya_cay Peçeteye gelen açık pembe bi kandı canım reglime 1 hafta kala faln oldu kişiden kişiye değişir kanamadan 2 gün sonra test yaptım silik pozitif çıktı hemen
Ruya_cay KuzeyinAnnesi10 benim de dun acik pembe oldu az bisi , yerlesme kani mi adet kani mi bilemedim kafam karıştı
nb- Ruya_cay kız doktora niye gitmiyon o kasr gecikmeye hemen randevu al 10 gnden fazla gecilmede hamilr olmasan bile konteole gitmen gerekir
Ruya_cay KuzeyinAnnesi10 şöyle soylim 28 temmuz adet oldum 3 Ağustos bitti sonra şimdiye kadar adet olmadim
KuzeyinAnnesi10 Ruya_cay test yap çıkar varsa canim insallah vardir . regli de baslamis olabilir baya gecmis test yaparsan ciakr
selim10 Ruya_cay bende 29 temmuzda en son regl oldum. 23 Ağustos ta yaptım çok silik pozitif çıktı. 28 Ağustos ta tekrardan yaptım tam pozitif çıktı. Tekrardan test yap, ve doktora git bence
KuzeyinAnnesi10 Ruya_cay umarim hamilesindir test yapsan daha iyi bazen hamileyken de yerlesme ustune gorme olabiliyor
Minikkush9496 Ruya_cay test yapsana canım hamile olsan çıkacaktır yeni evliyken bazen adet öyle çok-çok az miktarda olur bazen il ay 2 defa olursun bazen 1-2 ay adet olmazsın
Ruya_cay selim10 yanlış anlamazsaniz bişey sormak istiyorum pozitiflik için adetten sorna sürekli ilişki mi oldu
KuzeyinAnnesi10 Ruya_cay Kuzu regli bittikten sonra 1 gün ara vererek ilişkiye girdik ama ilişkiden sonra hemen duş alma ayağa kalkma aykalrinin havaya kaldır uzannk ilişki sırasında da kalçamın altına yastık koy yüksek dursun biraz.
selim10 Ruya_cay adet bittikten sonra bi kaç günde bir , yumurtlama günü özellikle biliyorsanız daha yüksek ihtimal tabi