Kızlar merhaba oğlum 3 aylık olmak üzere.Sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Gazi hastanesinde sünnet yaptırıp memnun kalan var mı?? Cebeci tıp fakültesi hastanesine gittik genel anestezi veriyorlarmış,minicik bebeğe genel verilmesini saçma bulduk ve orada yaptırmayacağız.Bi gaziye bakalım dedik,orayı da beğenmezsek özel klinik bakacağız.