Aybarssmom_ Kızlar gribim ne yaptıysam asla geçmiyor ne uyuyabiliyorum ne ayakta durabiliyorum karaciğer enzimlerim yüksek vitamin 2 hafta kullanma dedikleri için alamıyorum da hastaneye gitsem serum falan yaparlar mı sizce boşu boşuna da gitmek istemiyorum ☹️
yanlisanlamaama Aybarssmom_ ben 6 aylık hamileyken ağır bir grip geçirmiştim parol takmışlardı bir sürü tahlil yapılmıştı antibiyotik başlanmıştı baya toparlamıştım
Busra-2001 Devlet hastanesi yapmiyo ilac bile yazmiyo aka özel hastane parol ve antibiyotik serum takiyo o baya iyi geliyo