Feyzanr41 bsraa16 evet son gıttıgımde pozısyon almıs ben kendını ıstegımle sezeryan olucam son ana kadr genelde bebekler donebılıyormus ben donerken hısstmedım hıc yada anlamadım bı ara ıcımden cıkıcak gıbıydı o arada donmus olabalır cok acı cekmıstım
Feyzanr41 miyasekubra hayır normal dogumdan korktugum ıcın yoksa gayet saglıklı bı hamılelıgım var normal doguma da uygunmusum
bsraa16 Feyzanr41 peki bebekler neden başı yukarda olabiliyor normal pozisyon almıyor bir bilginiz var mı
Feyzanr41 bsraa16 hıc bılmıyorm mesela nst gırdım cok harket etmedı keyıfcı bı bebek dedı donmeyedebılırdı dedı ama donmus saglıksal bı sorun degıl sanırm keyıflerınden
cevriye35_ bsraa16 Bizde 36+5 iz kac oldu acaba 37de kontrol var bizim bebis de minyon saglikla gelsinlerde
bsraa16 Nurcan3437 kilosu az ama sağlıklı başı yukarda dönmediği için 38 alacak sanırım size ne dedi doktor peki
bsraa16 MehmedinZeynebi bebek dönmedi hiç başı yukarda şuan bir de kilosu az oldugu için zorunlu gibi gözüküyor