Kızımda spinal oldum sadece hastane odasında biraz baş ağrısı çektim sonra hemen geçti oğlumda da acil sezeryana aldılar sormadılar direk spinal verdiler onda 1 hafta boyunca baş ağrısı çektim ve dayanılmaz bir şeydi sürekli ağlıyordum ağrıdan artık şimdi ise çok kararsızım bir yandan genel olursam bir anda uyanır uyanmaz gelen ağrıdan korkuyorum spinalde yavaş yavaş ağrı geliyor ve zaten serumla o tolare ediliyor ama baş ağrısı detayından korkuyorum 🥲