Zeliha66 Gamzesare benim kuzenim 28 haftalıkken vuruldu kasılmaları vardı. Banada doktor 32.haftada vuracaz dedi
Nurci Gamzesare aynen canım haftayla alakası Yok doktor nezamn derse erken Doğum riskine karşı bende 30. Haftada vurulmuştum
Gamzesare Ysn ıkı kızımda erken oldu cokta erken deıl bırı 35. Bırı 36 da oldu ama sancım oluyor bu aralar 28 haftam bıttı
Elif25 Gamzesare benimde ilk dogumum 31+4 erken dogum oldu. 2 doz ciğer geliştirici iğne olmuştum onda. Şimdi 22 haftalık hamileyim kasılmam veya sancım olursa yine olmam gerektiğini söyledi doktorum.
Gamzesare Ysn bugun kontolum vardı nts sancım cıkmadı 3 hafta sonra gel vuracaz dedı cıger gelıstırıcıyı