Sahtemelek Adetime 3 gün kaldı geçen hafta beta baktırdım 70 çıktı ama bugün ve dün peçeteye kahverengi akıntı gibi çok az leke geldi doktoruma yazdım ama değerinin yükselmesini bekliycez dedi başına böyle gelen oldu mu aklıma çok takıldı canım sıkıldı
Sahtemelek Hatice_11 valla bilemedim adetimede 3 gün kalınca heralde adet olucam diye düşünmeye başladım çarşamba günü bir daha kan vericem