Çok bekleyince insan stres oluyoooo 🥹 ben de bir sürü test yaptım ama hep negatif çıkıyordu. Sonra işlerim çıktı, sürekli onlarla uğraşmaktan reglimin geciktiğini bile fark etmedim. Uygulama bildirim yollayınca test yapıp öğrendim. Bence bu süreçte kendinize bir meşgale bulun aklımızdan çıksın🥹