Evetttt okumayı çok sevdiğim doğum hikayelerine bir tane de ben eklemeye geldim çok şükür nasip oldu 🫶🏻🥹 16 Eylül günü öğleden sonra hafif sancılarım başladı öncesinde de regl sancısı yaşıyordum geçiyordu yine öyle gelip geçecek bir sancı zannettim ses etmiyordum o yüzden. Eşim izinli evdeydi canım balık yemek istedi git al dedim ama ev kokuyor sende yorulma hazırlan gidip yiyelim dedi 😂 her akşam yürüyüş yapıyorduk zaten gittik balığı yedik ama benim sancılarım sıklaşmaya başlamıştı yinede ses etmedim yürüyüş yaptık gebe aksak yürüşüyünü son 2 haftadır yapıyordum yine yaptım eve geldik sancılarım yine vardı duşa girdim iyi gelir diye geldi de belimde bir ağrı olduğu için sıcak su torbasına su koydum belime yerleştirdim uyuyayım dedim saat 12 idi tam 1 saat sonra tuvaletim geldi zannedip uyanmamla suyumun boşalması bir oldu 🤦🏻♀️ hemen annemi aradım zaten uyumamış bekliyormuş o da anne yüreği hemen geldi beni 1 saat kadar evde oyalattı yürüttü sızıntı şeklinde suyum devam ediyordu sancılar sıklaştı hastaneye geldik 2.30 gibi giriş yaptık 4 cm ile gelmişim doktor gayet iyi dedi yatışım verildi doğum süreci başladı 🫠 Nst de sancılar yüksek çıkıyordu dayanamıyorum diyordum sonra pilates topu, duş , squat yaptım. En iyi gelen duş oldu canım anam benle birlikte doğurdu o olmasa ne yapardım bilmiyordum 🥹 artık sancıdan duramaz hale geldim ıkınma hissi de geliyordu annem bebeğin saçlarını görmüş duştaydık hemen hemşire butonuna basmış ben farkında değildim hemşire doktor geldi beni doğum haneye almaları bir oldu ıkınmayı tam beceremedim ilk başlarda 4 ıkınmadan sonra saat 04.50 de kızım kucağımdaydı yani toplam 4 saate yakın yoğun sancı hissettim 🥹🫶🏻🌸 ne zaman gelecek gelmiyor doğmuyor derken 39+5 te dünyaya geldi meleğim şimdi yanımda uyuyor çok şükür 🙏🏻 Evet normal doğum sancıları çok zor ama sonucu çok güzel rabbim hepinize böyle güzel doğum nasip etsin inşallah ✨🩷