Esracigdem Sewey ben de sigara içerken hamile kaldım. Öğrendiğim günden beri içmiyorum 29 haftalık oldu
E-d-a Sewey doktor hamile kalman icin sigarayi birakman iyi olur dedi.20 yildir sigara iciyordum 3 ay biraktim.sonraki ay tekrar basladim o ay hamile kaldim.tabiki sigara icmeyin asla iyi birsey degil ama sigara ictigim icin cocugum olmuyor psikolojisine de sokmayin kendinizi.birakamiyorsaniz da sayi ile icin .sevgiler
damlacvsgl Minederin ben de 20 haftalık hamileyim malesef hala bırakamıyorum ama azaltmaya çalışıyorum en azından yemeklerden sonra içiyorum
Minederin damlacvsgl bende ayni o sekilde yemeklerden sonra içiyorum onun yaninda ekstra saglikli seyler tuketiyorum tek sagliksiz yaptigim sey sigara icmek
adatuna Gebelik planladığım ay bıraktım. Yaklaşık gebelikten 2 ay önce. Bebeğimin oluşacağı vücutta içemezdim 🤗
Ebruu25 Vicdan azabı çekerek içiyorum her gün bırakıcam diye kendime söz veriyorum ama yapamıyorum midemin bulunmadığı tek şey sigara diyebilirim ama tabiki baya azalttım sadece yemeklerden sonra içiyorum hamile olduğumu öğrenmeden önce günde 1 paketten fazla içiyordum