066 Arkadaşlar bugün detaylı ulturosona gırdık yarın devlete gıdıcem detaylıya bırsey olurmu 2 kere gırsem yanı
Xcbaby 066 ben de devlet takipliyim doktorum biliyor ozel klinikte detayli yaptirdigimi onu bilgilendirip yolumuza devam etmistik birdaha devlette de detayliya girmedim perinatalog için yesil alan ac randevu bul cok is hani o yuzden dedim.
066 Xcbaby devlette gırdım ama ıyıkı ozelede gıtmısım renklı yokmuş zaten orda hıc bırsey demedı bakan doktor çok serttı