gamzecgr Yenianniss- ikili tarama ve detaylı ultrason yaptırdım tetenoz iki doz oldum 2-3 haftaya şeker yüklemesi yaptiricam.Demir, multivitaminli omega3, magnezyum, aspirin, progestan iğne ve fitilini kullanıyorum
Ayseveikizler İkili üçlü tarama yerine nift testi yaptırdım. Şeker yükleme testi ve sağlık ocaklarında verilen rutin kan verme durumum oldu.
Yenianniss- 11 haftalık hamileyim,Dr ikizlerde ikili tarama ve üçlü tarama yapılmıyor dedi o biraz aklımı karıştırdı o yüzden sordum. İlaç olarak da şuan folik asit kullanıyorum sadece diğerlerine gerek yok şuanlık dedi ama kan falanda almadı 😑