Kızlar nasip olursa kasım başında İzmir egepolde doğumum olacak. Çok süslü püslü şeyleri sevmem ama hastane odasının kapısına süs asmak ve bir kaç düzenleme yapmak istiyorum. Daha önce orada doğum yapan ya da yapacak olanlar süsleme konusunda fikir verebilir mi? Bazı hastanelerde lohusa şerbeti ikramı oluyormuş. Hastane süslemesi paketi var mı mesela? Hastanenin bebeğe bir doğum paketi hediyesi , anneye ve misafirlere ikram ettiği bir şey var mı?