Ayaz51- Selam kızlar 17+1 haftalık gebeyim, bugün kontrolüm vardı, doktor oğlumun kalbinde bi parlaklık olduğunu ama önemli bi sorun olmadığını söyledi. Bu durumu yaşayan oldu mu gelip geçici birşey mi , ister istemez kafama taktım 😔
Bebisannneessi Ayaz51- benim bebegimde de vardı, hatta perinatolojiye gittim, diğer bulgular normal oldugunda parlaklığı önemsemiyoruz zaten kendi kendine geçebiliyor dedi, sadece doğduktan sonra kardolojiye bı muayene olun yeter dedi, önemsiz yani canım
Slly Ayaz51- benimde bebeyimde var 14 haftalikken oyrendik suan 15 haftaligiz bi kac haftaya kontrole gidiceyiz, insAllah yok olur, herkes yaziyoki kayboluyor insAllah öyle olur♥️♥️
hndpyrz Ayaz51- benim oğlumda da detaylı da var dediler 6aylıkken ama doğum da geçebilir dediler tabi ki sıkıntı yaptım taktım kafaya 🙈 ama hamdolsun doğdu büyüdü 3.sınıfa geçti şuan 8 yaşında bir skntı yok
hunilimom Ayaz51- merhaba benim büyük kızımda da hem kalp hem bağırsakta vardı parlaklık detaylida öğrenmiştim doktor %80 çoğu bebekte oluyor anne karnında geçiyor demişti tabi ben yine 2 farklı doktora gösterdim hepsi aynısını dedi bir ay sonra tekrar detayliya çağırdı ve geçmişti
damla097 Hiç boşuna takma ilerleyen zamanlarda kayboluyor strese üzüntüye girip bebeğini etkileme benimde arkadaşım için söyledi doktor bir sonraki kontrolünde kaybolmuştu 🙏🏻🌸
Ayaz51- hunilimom ayy çok şükür umarım bizimki de geçer ister istemez üzüldüm 😕 elimde değil endişelendim . Allah sağlık versin tüm evlatlara
ayten07 Ayaz51- bnde de aynı dorun var içim hiç rahat değil detaylı lı utrasyonda belli olcak bakalım
Gozde_52 Merhabalar 🌸 benim bebeğimede söyledi doktorum ikili taramaya girdiğimde kalpte parlaklık olduğunu ama zamanla anne karnında kaybolduğunu söyledi hatta beni 27.haftamda birdaha cagirip baktığında kaybolmamisti ama doğunca geçtiğinide söyledi önemli birşey değil tek başına birşey anlam ifade etmez dedi sizin gibi ilk duyunca bende çok üzüldüm ama tabi ama çevrede çok duydum, doguncada geçtiğini söylediler o yüzden gönlünüzü ferah tutun 🌸 sadece kardiyoloji doktoru doğunca görmek isteyebilir🙏😍 sağlıkla gelsin inşallah..
Ayaz51- Gozde_52 ya çok teşekkür ederim çok sağolun Allahım evlatlarımıza sağlık versin inşallah ,2 gün sonra detaylı ultrasonumuz var umarım geçmiştir 🙏💖🌸
Gozde_52 Ayaz51- rica ederim ne demek🥰🌸 korkulacak durum değil bende başta sizin gibi üzüldüm ister istemez ama tek başına korkulacak durum yok, belki gittiğinizde kaybolmuş bile olabilir🙏 inşallah kaybolur benim 27. Haftada devam ediyordu ama sonra doktorum çağırmaya bile gerek duymadı zaten çok onemli olsa üzerinde dururlardi 🌈
Ayaz51- Gozde_52 çok sağolun içimi rahatlattınız , umarım kaybolmuş olur Allah razı olsun, rabbim evlatlarımızı korusun sağlıkla yaşasınlar 🥰🌸🙏
Gozde_52 Ayaz51- olur Allah’ın izniyle dediğim gibi kaybolmazsa bile endişe etmeyin 🌸 Allah sizden de razı olsun inşallah 🦋🙏 geldi sagslaim kazasız belasız gelsinler canım 😇🥰