Ebus2045 evet arkadaslar 13 gun sonra 2. Sezaryeni olucam. İlk sezaryene gore fark varmiydi daha mı kolay yada daha mı zordu? tecrubelerinizi dinlemek istiyorum.
zzynpcbnn Bende bekeleyeyim burada bende 2. Sezaryen olacağım Allah’ın izni ile sağlıkla neler bekliyor acaba