_Abdullayeva5_ Kızlar bu sorum var aranızda hamile olan varmı? Ben 8+4 hamileyim ama karnim hic belli olmuyor korkuyorum bi şeymi oldu diye yoksa normalmi?
Mujde_uren _Abdullayeva5_ karnın daha belli olmaz canım 15den sonra falan belli olmaya başlar eğer iç karnım geniş değilse ben 19haftalik hamileyim iç karnım geniş olduğu için daha çok hafif çıktı karnım son aylara doğru çıkar diyorlar bana endişelenmene hiç gerek yok korkma
mervemurat16 _Abdullayeva5_ ben 20+0 oldum hala kilodan kalma karnımlayım zamanla çıkar karnınız iç karnınız büyükse belli olmaz zaten daha yeni anca 3 aydan sonra belirginleşiyor. Şuan mercimek kadar bebişiniz