Bestetnc bende ikiz gebeyim burda (happy momda) herkes peronatolojiye gidiyor ama beni kimse oraya yönlendirmedi, halbuki mono mono riskli, bu aslında pek sorun değil hastanede 4 5 tane kadin doğum var hiç birinde rdv bulamıyorum vaktim gelince yalvara yakara muayene oluyorum sıra alıp. Bence bu büyük sorun,3 haftadır her gün MHRS ye bakıyorum, talep veriyorum, 182 yi arıyorum sıfır resmen sıfır randevu, yine bu hafta sıra alarak gideceğim berbat bir durum, geçtim ilgili doktoru biri alsın muayene etsin yeter diyorum resmen, hatta başlangıçtan beri ne bir kan tahlili ne idrar ne bir test ne soru cevap hiç bsy olmadı 14 haftalık olduk
Bebislerim sağlıklı olsun yeter diyorum bakıp iyi desinler yeter bana artık hiç bsy beklemiyorum o kdr ki zaten yurt dışına gideceğim iki ay sonra resmen kaçış gibi 😣 Siirtteyim Şu an Allah burda olanlara kolaylık versin
Ülkem adına sürekli ilgisiz ve ihmalkar doktor sıkıntısı duymaktan derin üzüntü duyuyorum.