Busbu Biz beşik falan almayacağız sadece park yatak kullanacağız öneriniz nedir ?? Kullanıp memnun kaldığınız marka ve modelleri paylaşır mısınız?
zumrasmom1 Busbu yoyko aldım canım senin hesap başka besik falan almadim henuz kullanmak nasip olmadi ama simdilik gayet güzel kaliteli
HilalYlmz Busbu bende prego miami aldım 2 senedir kullanıyoruz çok memnun kaldık ölçüleri hepsinde aynı sanırım 70*110 anne yanıda oluyor
Bebisannneessi Busbu joie excursion, anakucagi ve alt değiştirme yeri var, ayrıca bebek için müzik titreşim ışığı var, 70-110 cm, çok beğenerek aldım tavsiye ederim 😊