Newmoms Acıbadem atakentte mesut kaymana gidiyorum kızlar. Bu hastaneye giden varmı? Fiyatları çok fazla gelmeye başladı ya muayene ücreti 270 tl doğum en az 8 bini bulur gibi ya değer mi sizce
asilsmom Newmoms deger bence imkaniniz varsa..👧🏽🥳🦄🍭 acibadem hastanelerini cok cok begeniyorym bende beylikdüzü medicana gidiyorum fiyatlar aynı acıbademle ama yakın olmadıgı icin gidemiyorum..
Efuchama asilsmom aa ben de medicana gidiyorum sizin doktor kim doğum ne zmn bana 6000 normal 8000 sezaryen dediler epidural 900 tl hatta acıbadem sigorta var yoksa burda doğuramam millet 1000 tl doğuruyor
Neylin Efuchama sigortayı hamile kaldıktan sonra mı yaptınız ?birde sigortalı fiyat mı yazdığınız fiyat ?
asilsmom Efuchama benim dr um burcu özmen hanim benim özel sigortam yok yeni evli oldugum icin gebelik teminati vermiyolardi bende yaptirmadim..
gamzetastan Bende dün atakent Acıbadem’e başladım ikiz gebeyim maddi durumum da pek iyi değil ama durumum riskli 19 haftalığım açılmam var normal uzman doktor muayene 270 ben birde Profa muayene olucam iki doktor takibimi yapacak omunda sanırım 400 muayene ücreti 🤦♀️ Detaylı ultrason a giricem 2 hafta sonra ikiz için 1732 tl istediler yapılacak birşey yok elimizdeki herşeyi satıp devam edicez ikiz Doğum da 13-15 bin tl arası
gamzetastan Riskli bir durumunuz yoksa normal bir hastanede de devam edebilirsiniz fiyatlar aşırı yüksek