Pamuk iremnur_17 Gitmedim ama gidenler çok memnun. İnstagramdan takip ediyorum oldukça başarılı bir doktor.
hunilimom iremnur_17 ben 2. Kızımda ona gidicektim doktorum onu ve öner hocayı bı kaç hoca daha önerdi ama randevu bulamadım ki zaten benim doktorum ogretmeniydi kendisi çok iyi bir doktor alanında öner beye gitmiştim bende
nurbanu-y iremnur_17 ben gitmiştim çok memnun kaldık. Diğer doktorlara göre daha kısa sürüyormuş sanırım 15-20 dk sürmüştü ama çok şükür bebekte bir problem görmediği için normal karşıladık biz
Birdadaskizi iremnur_17 evet tarif ederek göstererek anlatıyor bu gebeliğimde evime yakın ve takipli gittigim hastanede radyoloji uzmanı baktı oda iyiydi de Eray hoca kadar iyi degildi. Eray hoca okan üniv. 2400 tl dediler
iremnur_17 Pamuk 18. Haftama girdim yarına randevum var doktorum 18. Haftada gitmemi söylemişti. Siz kaçıncı haftadasınız
Birdadaskizi iremnur_17 kendi yeri oldugunu bilmiyordum. Detaylı 20-24 hafta arası yapılıyor benim dpktorum 22 en ideali demişti
iremnur_17 Birdadaskizi doktorum yönlendirme yaptığı için sorgulamadım internette 18-23 arası yazıyor ama görmüştüm
iremnur_17 hunilimom benimki de sadece bunu önerdi bende direk randevu aldım başka doktor arayışına girmeden inşallah dedikleri gibi iyi çıkar