Kızlar ac tok, birşey yiyip icme sonucu değiştiriyor mu acaba ona göre vericem de 🙄 uygulamaya göre 7+4 oldum hala adetim gelmedi stresten patlamak üzereyim.. testler şimdiye kadar ya negativ gösterdi, bazıları cok az gölge silik gibi bazıları saatler sonra positiv oldu ama onlar sayılmıyo sanırım🙄 doktorada gitmişdim 5haftaluk gösterdiğinde ama birşey göremedi adet söktürücü vermişdi kullanmamışdım, aşırı derece göğüs hassasiyetim var vs ama hic sanmıyorum testler cok iyi bi şekilde bu saaten sonra positiv göstermesi gerekirdi bence ? İlk defa kan vericem ya bugün ya yarın bilmiyorum artık🙄