Yelizkemal benim doktorum 12 saatte en az 10 hareket etmeli dedi ve hareketlerini saymanı önermeyeceğim dedi yani 2 saatte bir 10 kere hareket etmesini beklemeyin onlarında bir düzeni oluşuyor artık,aynı zamanda uykusuzluk stres açlıkta bebeğin hareketlerini etkiliyor mutlaka tekme olmasa da dönme hareketi vs yapmıştır ama hiç yoksa gitmekte fayda var tabii