Anneler merhaba ben 32+5 haftalık gebeyim bugün bulunduğumuz ilçenin devlet hastanesine kontrole gittim bebeğin karın çevresinin 30 haftayla boyunun 31 haftayla uyumlu olduğunu söyledi kilosuna 1700 gr dedi biraz kafaya taktım gelişimi geri de diye. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda