Bu kıyaslamayı yapmak için hem vajinal doğum hem de sezaryen doğum yaşamış olmak gerek.
Benim ilk doğumum olacak, sezaryen tercih ediyorum ama çok rahat olacağını düşündüğümü söyleyemem. Normal doğumdan daha fazla korktuğum için ve psikolojik olarak etkileneceğimi bildiğim için böyle tercih ediyorum. Mutlaka her ikisinin de zorlukları var.
Bir de kişiden kişiye çok değişebilir.
Kimi sezaryenden çok memnunken, kimi normal doğumdan çok memnun.
Kimi sezaryen sonrası çok sıkıntı yaşarken, kimi normal doğum sonrası çok sıkıntı yaşıyor.
Allah hepimize kolay doğum nasip etsin 🤲