Minik-ve-annesi Oğlumun adını hayırlısıyla Kaan koymayı düşünüyoruz ama tabi değişebilir de😅Kaan adındaki çocuklar nasıl oluyor uysal mı şımarık mı anneler yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Tugce2322 Minik-ve-annesi bir tanıdığım var allah günah yazmasın çok aksi laf söz dinlemeyen bir çocuktu o çocuk yüzünden kaan isminden nefret eder oldum 😂 tabi hepsi bir olmaz belki
Esranur67 Minik-ve-annesi kuzneimin çocuğunun adı götunde kurt vae gibi bir dkka durmuyo susmuyor hep yaramaz hepp🤤🥺😂😂