Asiyefdnn Kızımızın adı Aden olacak ama eşim ikinci bir isim daha istiyor fakat içimize sinen farklı bi isim daha bulamadık , önerileriniz varsa çok sevinirim fikir olur bize de 💕
Asiyefdnn Arassimo evet ama benim hamileliğimin çok öncesinde hep istediğim bir isimdi o yüzden koyacağız☺️
Arassimo Asiyefdnn o zaman tabiki sizin tercihiniz☺️ isim ile ilgili herkes birsey soyluyor cunki kisinin kendi icine sineni koymasi onemli