myangelson Pamuk dimi bende çok şaşırdım 🥴 ilk defa duydum sadece rahim uzunluğuna bakmayız denmesine kalınlık falan ilk zamanlar önemli oluyor benim bildiğim 🤷🏻♀️🙄
myangelson Pamuk aynen öyle başımızdan böyle sıkıntı geçti en çok bizler asinayiz bu konuya bir de 🤷🏻♀️😅
AyFa1608 MelikeBulut ama sınırda çok kısa değil demekki gerek görmemiş sen dikkat et kendine gerekirse ilaç verir zaten merak etme
MelikeBulut AyFa1608 benim üstten bakıldı bugün alttan alttan bakılınca 44mm çıktı riskim yokmuş şükür 🙏
Ireeeeem myangelson benim 32 haftada 30 çıktı rahim ağzı doktor gayet iyi hiçbir problem yok dedi bana. 30.haftada 38 çıkmıştı. 30a da gayet iyi dedi yani iyi değil mi?
myangelson Ireeeeem senin haftana göre bence iyi ama arkadaş 23 haftalık olduğu için sınırda gibi geldi bize
AyFa1608 MelikeBulut zaten karındja ölçülmez rahim ağzı alttan ölçmek gerekir. Maşallah 44 mm çok iyi 🙂
Melike_4949 MelikeBulut bugün perinatolojiye gittim ölçüyü söylemedi ama normal dedi pek önemsemediler sanki 🤷🏻♀️😏
Melike_4949 MelikeBulut bugün perinatolojiye gittim ölçüyü söylemedi ama normal dedi pek önemsemediler sanki 🤷🏻♀️😏
MelikeBulut Melike_4949 evet bugün mesela doktor rapordaki ölçüme bakıp normal dedi ben korktuğumu ve ilerleyen zamanlarda daha kısalır diye önlem almak istediğimi söyleyince karından doğru çıkmaz alttan gel bakım dedi sizinde vajinal mi ölçüldü
Melike_4949 MelikeBulut evet iki seferde vajinal ölçüldü canım doktor ağrın olduğu için anlık öyle çıkmış olabilir dedi ki gerçekten çok ağrım vardı o gün 🤷🏻♀️