smnbr merhaba, aç karına mide bulantısı ve karın ağrısı yapabiliyor. Kahvaltıdan 1 buçuk 2 saat sonra içtiğinizde herhangi yan etki yapmıyor ben o şekilde içiyorum. Bir de Süt ve süt ürünleriyle de denk gelmemesi gerekiyo etkinliğini kaybediyor. O yüzden ilacı içtikten sonra 1 saat daha birşey yiyip içmemeye özen gösterin. Umarım toparlanır demiriniz 😊