Merhaba öncelikle amacim ayni durumda oldugum arkadaslarimla bilgi alisverisi yapmak ve icimizi birazda olsun birbirimizin destegiyle rahatlatmak.Ben tip1 diyabetliyim ve 4 Aylik hamileyim bu döneme kadar herhangi Bir problem yasamadim ikili tarama ve cok sukur ki Bebegimin genel saglik durumu gayet iyi ancak Dün aksam istifra etmis olmamdan dolayi hipoglisemi yasadim 40a kadar dustu cok terledim konusmami etkiledi,yarim saatin sonunda meyve Suyu ve küp Sekerle sekerim normale döndü.ama Ben suan cok endiseliyim sekerimin bukadar düsmesi bebegim etkiler mi? Benimle ayni durumu yasayan baskalari var mi ? 🙏🏻