Zekiye45- Selam kızlar biz bugün tam 25+0 haftalık olduk kızçemle az önce kontrolüm vardı gittim göstermedi kızım kendini😅 görseydim iyidi yüzünü.. sizin nasıl geçiyor ağırlaşmaya başladınız mı doğum nezaman gözüküyor sizin benim 4 Ocak gözüküyor ama normal düşünüyorum almanyada doğumum olcak nasipse ordan gelin geldim haklarını kaybetmesin diye ekimde yolculuk başlıcak Almanyaya eşimde nasipse gelcek doğuma yakın sağ Salim alalım bebişleri kucağımıza Bu arada sizde ishal sorunu varmı kızlar ben iki hafta olcak ishalim düzelmiyor ne yesem de aynı😔
Ayfrizmm Zekiye45- saglıkla gelsin insalalh 🌺 belki kullandığınız demir ilacı ishal yalıyor olabılır acaba 25 hastalıkken kilo ve boyu neydi bebeğinizin🌹
aminehumamoms Zekiye45- 25+1 olduk bugün ben çok ağırlaştım hiç yerimden kalkasım gelmiyo yemek bile yapasım yok şu günlerde bu haftada böyleysem ilerisini düşünemiyorum🥹
Ozgeee22 Zekiye45- 25+2 den selamlar 👋 geçen hafta kontrole gittik şeker yüklemesi yaptırdım bir sonraki kontrolümüz 28.haftamızda olacak. Bende de aşırı uyku hali başladı son bir kaç gündür 3.trimester belirtileri erken başladı sanki. Kabızlık problemi ve hemoroid sıkıntısı çekiyorum hamilelik öncesinde hiç hemoroid yoktu yeni çıktı. He bir de son 1 aydır reflü olayımız var.. bebişim iyi olsun yeter ki ben onun için bütün sıkıntılara katlanırım☺️ tahmini doğum tarihimizde 30 Aralık 🙏🏻
Enu1004 Merhabalaaar, ben de Almanyadayım. Daha erken gelmezse bizimki de 5 ocak doğum😍 çook ağurlaştım hele sabahları kursa gitnek çokkkk zoor :( İshal için de bol su + annem patates haşlardı. Bir de tereyağında yumurta pişirir.
Zekiye45- Enu1004 ah kuzum benim Allah kolaylık versin hepimize Almanya’nın neresinden geliyorsun ben bremenden geliyorum yakında ordayım nasipse🥹🥹 benim doğumumda 4 Ocak nasispe😍
-Seher- Biz de 25+2 olduk oğluşumla☺️ Belim ağrıyor genelde bi de mide yanması oluyor 😔 Doktor muayenemiz haftaya olcak bakalım ben de merak ediyorum gelişimini
melike12345 Bende de sırt ve göğüs ağrısı çok yoğun. Sanki bıçak saplanır gibi. Sol tarafıma yatamıyorum , sırt üstü yatamıyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum?
Zekiye45- melike12345 kız bende ayni geçen hafta pazartesi ağladım gece sandım ki doğuruyorum yani öyle bi ağrı ki belim ayrılıyor sandım yerimden kıpırdanamıyordum doktorum rapor yazdı bir hafta dinlen dedi rahim büyüdüğü için olabilir miş dedi doktor bugün daha başladım işe evden çalışıyorum allahtan bilgisayar masa başı🥹
Zekiye45- Ayfrizmm valla biliyor musun canım kilosunu boyunu sormadım aklıma gelmedi yA😅 herşey yolunda dediği için sormadım vardır heralde 650/700 gram😅 sizinki ne kadar boy kilo
Enu1004 Zekiye45- amiiin😍 sağlıkla ve kolaylıkla alalım kucaklarımıza. 🌸💜Ben kronachtayım. Biz de yeniyiz daha 1 yıldır buradayım🥹
aminehumamoms Bebişleriniz kaç kiloo kızlar benim en son 22 haftada 500gramdı haftaya gidicem kontrolüme ayda 1 gidiyorum🌸
aminehumamoms Baharinely ben zaten o kilo alsın diye yemediğim şey kalmadı kaşar yemekten kaşar kusucam 😂😂😂sırf kilo aldırıyomuş diyee😂