sevaldqn1 alparslangur butun buyuk eşyalarını tamamladim nevresimlerini falan vs twk kıyafetleri kaldi 😂
alparslangur sevaldqn1 Bütün büyük ve küçük eşyası herşeyi alınacak duruyor çocuğumun 😂😂 Neyse bu haftasonunu da ona ayırırız artık bir yerden başlamamız lazım 30 haftalık olduk neredeyse😂🤦🏻♀️
Melike_sevgi AsyaCngz55 😅😅bence hiç boşuna kafa yormayalım bitmiyorlar çünkü daha kendime almam gerekenler var alsam bir tıkla kapıma gelecek almıyorum sksjsj
AsyaCngz55 Melike_sevgi evet öyle oluyor insan 😅 bebek kıyafeti alırken de en büyük korkum ya bebeğime olmazsa 😅
Eslem2112 sevaldqn1 otuzuncu haftada hazırladım otuz dörtte kapattım eksiklikler daha erken bitirsen daha iyi olur çünkü agirlasinca zorlaniyorsun