sevaldqn1 29+3 olduk bugün, hala eksiklerimiz de var bitmiyorr🥲 kaçıncı haftada kıyafetleri yıkayıp ütülediniz ve çantanızı hazırladınız? Ansızın doğurur ortada kalırım hic birşey yapmadan diye korkuyorum erkenden baslamak istiyorum o yüzden🫣🫣
AsyaCngz55 sevaldqn1 ooohooo sakin ol canım ben 34 ü ortaladım hala eksiğim var bu hafta tamamlanacak inşallah haftasonuna kalmadan çantamı da hazırlıcam 😅
Melike_sevgi sevaldqn1 sizin gibi hissedip depresyona girmiştim jsjsjs sonra ne kadar erken hazırlamak istediysem de yapamadım 36. Haftadayım bu hafta kıyafetleri yıkadım ütüledim. Hastane çantası için bebeğin eşyaları hazır ama daha kendim için hiç bişey koymadım. Artık kasmıyorum ne zaman canım isterse😂😂çünkü ben hemen hazır olsun dedikçe bi ton eksik çıkıyor o yüzden saldım
MerveTeyze sevaldqn1 canım saha da strese sokmak istemem ama herşey çok yolunda giderken 32. Haftada çalışabilir raporu almaya gittiğimde piyangodan düzenli güçlü sancılar çıktı ve beni yatışa aldılar ciğer geliştirici vuruldu vs vs hastanede yatarken yanımda bir omuz çantam vardı evde uzak elim gitti çamaşır pijama şarj aleti vs vs aldı aklım hep evdeydi herşeyi yıkamıştım ütülemeye başlamıştım salon pınçık pınçık bebek kıyafeti nevresimi hurcu ile karma karışıktı hatta o gece uyumayıp bitirecektim eşim geldi yarın Dr a gideceğiz dedi beni yatırdı ne yatağı hazırdı ne çantası ne çekmecelerin yerleşmesi bitmişti Benden tavsiye ne kadar erken çantanız hazır olursa kafanız o kadar rahat eder acil bir durum olsun olmasın siz işinizi kış tutun yaz çıkarsa bahtınıza
AsyaCngz55 sevaldqn1 yetişir yetişir strese sokma kendini ben bir tane bir şey almamıştım 15 günde toplamış olcam her şeyini.☺️
Hil7889 30-32 arası başladım sanırım 😅 ben başlamanı öneririm ağırlaşmadan. Yap kenarda dursun hazır dinçken . Son zamanları gezmeye ayır derim 🫣😅
sevaldqn1 Melike_sevgi gerçekten kaygılandım artık 😂 ne zaman bitirebilirim tahmin etmiyorum ben kendiminkini bir şekilde hallederim sorun etmiyorum ama bebek için fazla kafama takıyorum
AsyaCngz55 Melike_sevgi bazen bende düşünüyorum bu eksikler ne zaman tamamlanacak diye demek ki hiçbir zamanmış 😅
KakaoluPuding -33. Haftalarda yıkama, ütüleme, hurçlara koyma işlerini yaptık. Ancak bavula epey ileri haftalarda yerleştirdim. Bence 30-34 hafta arasında hastane çantası için hazırlık yapılmalı. Sonraki haftalarda gebelik zorlaşıyor.
sevaldqn1 MerveTeyze ahh tam.olarak benim de korkum o ya zamanindan önce olursa hazırlıksız yakalanırsam korkusu sardı bedenimi.. en kısa zamanda onemli olanları bitirip hazirlamak olcak çantayı. Teşekkür ederim 🥰🌺
aminehumamoms minikmucizeemaak en güzelii bence erkenden bitirmek ne olucağını bilemeyiz Allah hayırlısını versinde 🌸🥰
aminehumamoms sevaldqn1 şuan 25haftalıgım 2 hafta sonra başlıycam bende sonuçta dolapta temiz ütülü kapağı açılmıycak tozlanmaz yani biz eşşeğimizi sağlam kazığa bağlayalım da hesabı😂😂
minikmucizeemaak aminehumamoms Evet hem o yönden düşündüm hem de gün geçtikçe ağırlaşıyorum zor olacaktı kapattım odanın kapısını yerleştirdim içim rahatladı 😂
alparslangur sevaldqn1 Aynıyız😂 Bizde 29+3 üz ve daha doğru düzgün alışveriş bile yapmadık desem🥹 Haftaya bebişe alışveriş yapacağım,daha kendime bişey almadım hastane için. 2-3 hafta içinde eksikleri tamamlayıp en geç 34te de hastane çantasını falan hazırlamayı düşünüyorum.🥲
Melike_sevgi sevaldqn1 valla boşuna öyle düşünmeyin kendimi yedim bitirdim elde var sıfır. Kafanızda toparlayın yapacaklarınızı sonra sırayla yapın yoksa kıyafet yıkama ütüleme çanta hazırlama yemin ederim bir günde insan hallediyor. Ben bi gün yıkadım serdim ikinci gün yarım saatte ütüledim yarım saatte eşyalarını koydum.
alparslangur sevaldqn1 o da nasıl olacak bilmiyorum 4 hafta var 😂 daha beşik bakılacak bebek arabası puseti hiçbiri alınmadı daha😫😫