Size bir sorum olacak , ben ilçede yaşıyorum ikili tarama için ildeki bi hastaneye gidip tahlil verdim 15 gün sonra sonuçlar açıklanacak .Sorum şu , bulunduğum ilçedeki doğum doktorunda da sonuçları görebilir miyiz yoksa ilk gittiğim doktora gitmem mi gerekiyor bilginiz var mı ?