Batbur Kızlar adet tarihime göre hesaplama yaptığımda 6 +2 oluyor fakat dün doktora gittiğimizde keseyi göremedik sizce normal midir ?
avakadominigi Batbur Bir de genel oluşum haftalarını yazayım sana en geç ve en erken. Gebelik kesesi 4-7.haftalar Yolk sac 5-8.haftalar Embriyo 5-9.haftalar Kalp atışı 6-10.haftalar
Esra_Omer_21 Batbur canım belki geç döllenmedir bende geçen hafta gittim 5+4 iken inşaAllah sende görürsün canım 🌸
avakadominigi Batbur 7+6 ya kadar zamanınız var endişelenmeyin.Şuan itibari ile regliniz ne kadar gecikti
Selinakbas Batbur İlk zamanlar öyle oluyor🌸 Ama sonra bir bakıyorsunuz doğumunuz yaklaşır olmuş🥲 Şuanda benim durumum öyle, öğrendiğim de minicik 4 haftalıktı şimdi 29 olduk,doktorumuza göre 30, zaman ne çabuk geçti anlayamadım bile 🥲🌸❤️
Nur30 Batbur ben doktora özellikle 7. Haftasından sonra gitmisdim kese görünmez diye çünkü çevrem de çok erken gidenler olmusdu kese görünmüyor du ben bunu bilerek gec gittim kese görünüyordu
kplmn Batbur benimde bi hafta sonra görünmüştü geç döllenme olduğunu söylediler 7 -8 haftalıktı kese göründüğünde
Defnebeste Endişe etme benim 8. Haftada görmüştğ keseyi nerdeyse 29 haftalık hamileyim şuan çok şükür💕