merhaba anneler , 20. haftadayım , son 2 aydır geceleri nefes alamıyorum , herhangi bir sıvı akışıda mevcut değil , bu durumla nasıl baş ederim , doktorumla görüştüm hamilesin ilaç yazamam dedi , doğal yöntemleri deniyorum ama bir türlü faydasını göremedim , boğuluyormuşum gibi uyanıyorum gece her saat başı . tuzlu su , mentoller , nane yağı , sıcak buhar vs .. işe yaramadılar