Ebrarrbyk benimde var maalesef 32+4 teyiz. Tam 32.hafta kontrolümde rahimde kısalık ve açıklık çıktı nstde sancım olmadığı için yatırmadı hastaneye doktorum ama 2 gün arayla ciğer geliştirici iğne oldum ve progestan kullanıyorum sabah aksam dinleniyorum😢