Merhabalar..
Bu zamana kadar en iyi prima ve prima bez kullanma konusunda net dusuncedeydım ama fiyatları gorunce hemen bir vazgeçişte bulundum😀stok bile yapmak üçün bana fiyatları yuksek geldi.. İlk kez anne olacağım inşallah ve bu konuda (marka) bir tecrübem yok. Tecrübeli olan anneler veya araştırıp karar veren anne adaylarımız yardımcı olabilir miii🥰