Esraburhnkulu Beyyza ay ben hala duymadım ilk kontrol pazartesi ..5+6 yız şuan..inşallah sorun yoktur
Beyyza Bilgeferhat 7+5 oldum bende bugun kontrolüm vardı bebeği ve keseyi gördük ama kalp atışı yoktu doktorum sıkkntılı olabilir dedi :(
Bilgeferhat Beyyza Bazen 8. Hafta da duyulabiliyor canım kendini sıkıntıya sokma rabbimden hayırlısını dile