Pervinnnn Rfrf58 Karatay diyetine tam olarak uyarsanız insülin kalmaz bende insülin direnci var bu diyete başladığımdan beri herşeyim normal
arzum8683 Rfrf58 ben zaten şeker hastası olarak gebe kaldım hep kullanıyordum insülin hapda kullanıyorum üstelik korkmayın moral bozmayın bebeğimi gelişiminde sıkıntı yok şükür her şey güzel gidiyor az kaldı hayırlısı ile
Htcrdvnkrc Rfrf58 suan 35+2 biraz direndim geç başladım 5 ünite sabah akşam düşük doz yapıyorum aslında gün içindeki yükselişine göre uyguluyorum doktor bebeğe sıkıntı yapmayacagını söyledi sizde üzülmeyin inşallah saglıklı olsunlar önemli olan o
Rfrf58 Nursemom90 çevrem hep yapma insülin bağımlılık yapar diyorlar ama ben yapıyorum siz kaç ünite yapıyorsunuz düzenli olarak kullanıyor musunuz
svmeybgl Rfrf58 bağımlılık yapar 🤦🏻♀️ Nasıl bir çevre ya . Bebek ve kendiniz için tabi ki kullanmalısınız .
Nursemom90 Rfrf58 insülin bağımlılık yapmaz korkmayın ben günlük 15 ünite kullanıyorum 3 öğün 5 er. Siz kaç yapıyorsunuz. Sakın aksatmayın bebek için çok riskli şeker
Rfrf58 Htcrdvnkrc teşekkür ederim hepimizin bebeği inşaallah bende sabah öğle akşam 4 er ünite gece 6 ünite herkes bağımlılık yapar diyor
Rfrf58 Nursemom90 diyetisyen im eğer verdiğim diyete cok dikkatli uyarsan insülin i büyük bi ihtimal keser dedi
Nursemom90 Rfrf58 evet diyet çok önemli ama bebekten dolayıda dengesiz olabilir çok aç bırakmayın kendinizi az az sık sık meyvede tüketmeyin protein ağırlıklı geçecek herşey az sabır
Nursemom90 Rfrf58 bence meyve tüketme şekeri aniden yükseltip düşürüyor çok oynaması iyi değil doktor bana yasakladı hastanede yatarken meyveden sonra baya ciddi farklar vardı ölçümlerde