Kızlar selam, yaklaşık 1.5 yıldır arçeliğin en son çıkan kahve makinalarından kullanıyorum. Kahvekolik birisi olarak hiç zevk almıyorum, yaptığım zaman kahveden yanık tadı geliyor veya kokusu bile değişik geliyor. Bazen az veriyor yaptığım kahveyi. Aranızda kullanıpta böyle bir durum yaşayan var mı?