Defne-ece28 kizlar cuma gunu kan verdim aile hekiminde yarisi gorunuyor e nabizda şu an düştü yarısı yok geri kalani ne zaman cikar
Defne-ece28 aslanprenses_ hala çıkmadı ya cumadan vermiştim 3 tanesi sabah cikti diğerleri yok gorunmuyor acaba yanlışlıkmi var