Merhaba
2 gece önce burdaydım kanamam olmuş demiştim hafif dün aksam siddetlendi ve bebeğimi kaybettim çok üzgünüm ne yapıcağımı bilmiyorum boşluktayım hislerimi tarif edemiyorum içimden kayıp gitmesi çok kötü bir histi neden oldu bilmiyorum.İsyan edemem,rabbimin takdiri.Sürekli ağlama isteği var içimde eşimi ailemi de üzmek istemiyorum ama ağlamamak için kendimi tutamıyorum.Tekrar denemek için gücüm olacak mı bilmiyorum.İlk gebeliğim ilk hayal kırıklığım oldu..Üzgünüm hemde çok