derya_16 Bende aynı durumu yaşadım 27+6 yım bende Şuan, hatta sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlemek için. Hemşire yer daraldığı için, dönemez ama vuruşu daha net olur dedi. O günden beri evet hissediyorum bazen çok hareketli oluyor akşamları ama elimi koyduğumda daha net anlıyorum mesela öbür türlü gün içinde hiç hissetmediğim olabiliyor